הכנת מרק עשיר במינימום קילוף וחיתוך

למה זה טוב לנו?

מרק הוא ארוחה. ארוחה שלמה חמה ונעימה שיכולה בקלות לכלול את כל מרכיבי הצלחת הטבעית במלואה: דגנים, קטניות ועושר של ירקות, עלים ירוקים ותבלינים. אבל האסוציאציה הראשונה שקופצת לגבי מרק זה: "וואו זה מלא עבודה, למי יש כוח, לקצוץ, לקלף לחתוך, לבשל, ואז גם לנקות את כל הליכלוך?"
מה שהיינו עושים פעם זה קונים שקית ירקות קפואה, אבל זה לא אותו דבר, לא בטעם, לא בעושר ולא בטקסטורה.
אבל בעצם, למה שלא תכינו שקיות כאלה משלכם ותשמרו אותם כמנות קצובות בהקפאה?

מאיפה מתחילים?

הטריק הוא בעצם לחתוך , לקלף, להכין ולעשות את כל ההכנות פעם אחת לכמה זמן ולאחסן מלא מרק ועשיר בפריזר. באופן כללי אנחנו ממליצים להקפיא את כל התערובת: הכול כולל הכול מלבד התבלינים כמובן. אנחנו מקפיאים המון ירקות שורש, המון עלים ירוקים, מגוון של קטניות מונבטות. לעיתים אנחנו מקפיאים כל מיני סוגי מרק : אפונה, עדשים ואז עושים תערוכת אחת שלמה של הכול, זה מה שיפה בתזונה טבעית, זה תמיד משתלב טוב, ואם לא, מתקנים תיבול קצת לפה וקצת לשם וזה מסתדר.

מה עושים עם זה?

אז ככה שתופס אתכם היום הזה שכל מה שבא לכם זה שמישהו יכין לכם קערת מרק, והיום הזה תמיד מגיע.
כל מה שישאר לכם לעשות זה לקלות בסיר כמה תבלינים, להניח את התערובת, להוסיף מים, ללכת לעשות אמבטיה חמה, ולחזור ולהגיש לעצמכם קערת מרק.
אתם תברכו את עצמכם על היוזמה הזו: קבלו את המתכון שלנו למרק של בית וגם את המתכון שלנו לאבקת מרק טבעית, שתהיה לכם מוכנה מראש בתיבול אישי משלכם.

איך ממשיכים?

אז בפעם הבאה שאתם כבר מכינים מרק, כי זה כן קורה אחת לכמה זמן- תכינו מרק לגדוד שלם (אולי שניים?) וחלקו למנות להקפאה לפי מספר בני הבית. מנות של 3, 2, 4, כמה שצריך (לפי בני הבית), אחסנו בקופסאות פלסטיק פשוטות ודיחפו לפריזר ליום גשום (או לא גשום).
חשוב לציין את התאריך על גבי הקופסא ואיזה סוג מרק זה, אפונה, ירקות, שעועית וכו'…
אנחנו ממליצים באופן כללי את כל שאריות הירקות שנותרים מתבשילים אחרים , שלא לזרוק, להכניס להקפאה ולהוסיף גם אותם לאותו מרק. ירקות בהקפאה נשמרים מצוין ולטווח ארוך במיוחד, רק חשוב להוריד אותם פעם אחת ולהשתמש ולא להפשיר ולהחזיר להקפאה לאחר מכן.
תתחשבו בעצמכם, תמיד תחשבו קדימה שאתם מבשלים ומכינים מנות,
זה יחסוך לכם בהמון זמן ואנרגיות וכך תמיד תאכלו בריא בלי הרבה מאמץ.

שמחנו לעזור לכם להתקרב קצת יותר לטבע
שלכם ,
נועם השדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>