נא להכיר, צמח אלוורה רפואית

למה זה טוב לנו?

צמח האלוורה ידוע לכולנו על שלל תועלותיו המרפאות לגופנו, בעיקר בשעת צרה. לא פעם הוא הראשון שיעלה בראשנו לאחר שיזוף יתר או כוויה מהתנור. כולנו זוכרים את צנצנות הפלסטיק עם הג'ל הזרחני בצבעו הירוק שכולנו מזהים. תעשיית הקוסמטיקה קישרה עבורנו במהלך שנים את הצבע הזרחני לג'ל צמח האלוורה, למרות שלא כך הדבר. צבעו של צמח האלוורה הוא שקוף לחלוטין, כפי שמתחילים למוכרו כיום,לאחר שנים רבות שנצבע במעבדה, לשמחתנו, הג'ל כבר לא נמכר בתוספת לצבעים סינטטיים. תבחינו בכך כשתיגשו לקנות אלוורה בפעם הבאה, בבתי הטבע המובחרים, בקשו ג'ל אלוורה שקוף, הוא עוד לא נפוץ כ"כ אך קיים.
זוהי עוד סיבה, לרכוש צמח אלוורה רפואית ולהכיר מקרוב את הצמחים שמצילים אתכם בשעת צרה.

מאיפה מתחילים?

קונים ממשתלה צמח אלוורה רפואית. חשוב לציין זאת כי יש הרבה סוגים.
ניתן לזהות את הזן הרפואי לפי הפסים הקטנים שמופיעים על גבי העלה.
צמח אלוורה אפילו קטן יספיק ויתאים אפילו לדירה במימדים קטנים, וגם שם יעשה את העבודה. הצמח גדל מהר מאוד ולא צורך טיפול רב, וגם לא הרבה מים. כמובן שהכי מומלץ לגדל בחצר אך מי שלא מתאפשר לו , יכול לגדלו באדנית או בדלי עם חורים.
מומלץ להניח על אדן החלון- מסייע בטיהור אוויר הבית.

מה עושים עם זה?

חותכים עלה בסכין חדה מהצמח.
שוטפים אותו חיצונית. חותכים את הקליפה עד שמגיעים לחלק של הג'ל. חשוב להסיר את החלק הצהוב, כי הוא גורם לשלשולים.
חשוב לאחסן מיד בהקפאה.

  אלוורה      unnamlllled     unnkkkamed

איך ממשיכים?

לצמח האלוורה הרפואי עוד שלל יתרונות מעבר למוכר לנו, הנה חלק קטן מהם:

  • קוסמטיקה לעור: הוא האנטי אייג'ינג הכי יוקרתי שיש, הוא מהטבע ללא התערבות מעבדתית. מריחת ג'ל מסביב לעיניים מורידה נפיחות ומסייעת לכיווץ העור ולמראה נעורי.
  • שיקום העור: וכמובן, אם חזרנו לנושא הכווית. אנחנו מציעים לכם להחזיק פיסות אלוורה קפואות במקפיא לעת צרה ולהניחן היישר בזמן אמת. מומלץ אף לחבוש. אלוורה רפואית אמיתית יכולה לרפא כוויה ברמה גבוהה ולהבריא לחלוטין כל זכר לכוויה. בנוסף מריחת הג'ל מסייעת נגד עקיצות בטיולים ובחוץ (ניתן לשים בציידנית).

שמחנו לעזור לכם להתקרב קצת יותר לטבע
שלכם ,
נועם השדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>